Vilkår og betingelser

Generelle vilkår og betingelser

Denne hjemmeside drives af Dalgaard-København. På hele webstedet henviser udtrykkene ''vi'', ''os'', ''vores'' og ''operatør'' til Dalgaard-København. Dalgaard-København tilbyder dette websted, herunder alle oplysninger, værktøjer og tjenester, der er tilgængelige fra dette websted til dig, brugeren, under forudsætning af din accept af alle vilkår, betingelser, politikker og meddelelser, der er angivet her.

Ved at gå ind på vores hjemmeside og/eller købe noget fra os, accepterer du vores ''Service'' og accepterer at være bundet af følgende vilkår og betingelser (''Servicevilkår'', ''Vilkår''), herunder de yderligere vilkår og betingelser og politikker, der henvises til heri og/eller er tilgængelige via hyperlink. Disse servicevilkår gælder for alle brugere af webstedet, herunder, men ikke begrænset til, brugere, der er browsere, leverandører, kunder, sælgere og/eller indholdsbidragsydere.

Læs venligst disse servicevilkår omhyggeligt, før du går ind på eller bruger vores hjemmeside. Ved at besøge eller bruge nogen del af webstedet accepterer du at være bundet af disse servicevilkår. Hvis du ikke accepterer alle vilkårene i denne aftale, vil du ikke kunne få adgang til webstedet eller bruge nogen tjenester. Hvis disse servicevilkår betragtes som et tilbud, er accepten udtrykkeligt begrænset til disse servicevilkår.

Eventuelle nye funktioner eller værktøjer, der føjes til den nuværende butik, er også underlagt servicevilkårene. Du kan til enhver tid se den seneste version af servicevilkårene på denne side. Vi forbeholder os ret til at opdatere, ændre eller erstatte enhver del af disse servicevilkår ved at offentliggøre opdateringer og/eller ændringer på vores hjemmeside. Det er dit ansvar at tjekke denne side regelmæssigt for ændringer. Din fortsatte brug af eller adgang til webstedet efter offentliggørelse af eventuelle ændringer udgør en accept af disse ændringer.

Vores butik er hostet på Shopify Inc. De giver os den online e-handelsplatform, der gør det muligt for os at sælge vores produkter og tjenester til dig.

Ved at acceptere disse servicevilkår erklærer du, at du som minimum er myndig i den stat eller provins, hvor du bor, eller at du er myndig i den stat eller provins, hvor du bor, og at du har givet os din tilladelse til at lade alle dine mindreårige familiemedlemmer bruge dette websted.

Du må ikke bruge vores produkter til ulovlige eller uautoriserede formål, og du må heller ikke overtræde nogen love i din jurisdiktion (herunder, men ikke begrænset til, love om ophavsret), når du bruger tjenesten.

Du må ikke overføre orme eller vira eller anden kode af destruktiv karakter.

Brud på eller overtrædelse af nogen af vilkårene vil resultere i øjeblikkelig opsigelse af dine tjenester.

Vi forbeholder os ret til at afvise tjenester til enhver tid og af enhver grund.

Du forstår, at dit indhold (undtagen kreditkortdata) kan overføres ukrypteret og kan omfatte (a) overførsler over forskellige netværk; og (b) ændringer for at opfylde og tilpasse sig de tekniske krav til tilsluttende netværk eller enheder. Kreditkortdata vil altid blive krypteret under overførsler over netværk.

Du accepterer ikke at reproducere, duplikere, kopiere, sælge, videresælge eller udnytte nogen del af tjenesten, brug af tjenesten eller adgang til tjenesten eller nogen kontakt på det websted, hvorigennem tjenesten tilbydes, uden udtrykkeligt skriftligt samtykke fra os.

De overskrifter, der bruges i denne aftale, er kun medtaget for nemheds skyld og skal ikke begrænse eller på anden måde påvirke disse vilkår.

ARTIKEL 1 - DEFINITIONER

I disse vilkår og betingelser gælder følgende definitioner:

Refleksionsperiode: den periode, inden for hvilken forbrugeren kan udøve sin fortrydelsesret;

Forbruger: den fysiske person, der ikke handler under udøvelse af et erhverv eller en virksomhed, og som indgår en fjernsalgsaftale med iværksætteren;

Dag: 30-10-2024

Varighedstransaktion: en fjernsalgsaftale vedrørende en række produkter og/eller tjenesteydelser, hvis leverings- og/eller købsforpligtelse er spredt over tid;

Holdbar databærer: ethvert middel, der gør det muligt for forbrugeren eller iværksætteren at gemme oplysninger, der er adresseret til ham personligt på en måde, der muliggør fremtidig konsultation og uændret gengivelse af de lagrede oplysninger.

Fortrydelsesret: forbrugerens mulighed for at ophæve fjernsalgsaftalen inden for fortrydelsesfristen;

Iværksætter: den fysiske eller juridiske person, der tilbyder produkter og/eller tjenesteydelser til forbrugere på afstand;

Aftale om fjernsalg: en aftale, hvorved der inden for rammerne af et system, der er organiseret af iværksætteren til fjernsalg af produkter og/eller tjenesteydelser, til og med aftalens indgåelse, udelukkende gøres brug af en eller flere teknikker til fjernkommunikation;

Teknik til fjernkommunikation: midler, der kan bruges til at indgå en aftale, uden at forbrugeren og iværksætteren er kommet sammen i samme rum på samme tid.

Generelle vilkår og betingelser: de nuværende generelle vilkår og betingelser for iværksætteren.

ARTIKEL 2 - IVÆRKSÆTTERENS IDENTITET

Virksomhedens navn: Tailored Melbourne V.O.F.

Handelskammerets nummer: 95071482

Handelsnavn: Dalgaard-København

Momsnummer: 866989493B01

Kundeservice-mail: Info@dalgaard-kobenhavn.dk

Virksomhedens adresse: Hoge Morsweg, 22, 2332 HL Leiden, Nederlandene

ARTIKEL 3 - ANVENDELIGHED

Disse generelle vilkår og betingelser gælder for ethvert tilbud fra iværksætteren og for enhver fjernkontrakt og ordre, der er indgået mellem iværksætter og forbruger.

Før fjernkontrakten indgås, vil teksten til disse generelle vilkår og betingelser blive gjort tilgængelig for forbrugeren. Hvis dette ikke er rimeligt muligt, inden fjernaftalen indgås, vil det blive angivet, at de generelle vilkår og betingelser er tilgængelige for inspektion i iværksætterens lokaler, og at de vil blive sendt gratis til forbrugeren så hurtigt som muligt efter anmodning.

Hvis fjernsalgsaftalen indgås elektronisk, uanset det foregående afsnit, og inden fjernsalgsaftalen indgås, kan teksten til disse generelle vilkår og betingelser stilles til rådighed for forbrugeren elektronisk på en sådan måde, at den kan opbevares af forbrugeren på en enkel måde på en holdbar databærer. Hvis dette ikke er rimeligt muligt, vil det, inden fjernsalgsaftalen indgås, blive angivet, hvor de generelle vilkår og betingelser kan inspiceres elektronisk, og at de vil blive sendt elektronisk eller på anden måde gratis på forbrugerens anmodning.

I tilfælde af at specifikke produkt- eller servicevilkår gælder ud over disse generelle vilkår og betingelser, finder andet og tredje afsnit tilsvarende anvendelse, og i tilfælde af modstridende generelle vilkår og betingelser kan forbrugeren altid påberåbe sig den gældende bestemmelse, der er mest fordelagtig for ham.

Hvis en eller flere bestemmelser i disse generelle vilkår på noget tidspunkt er helt eller delvist ugyldige eller annullerede, forbliver aftalen og disse vilkår i øvrigt i kraft, og den pågældende bestemmelse erstattes straks ved gensidig aftale med en bestemmelse, der nærmer sig formålet med den oprindelige så tæt som muligt.

Situationer, der ikke er fastsat i disse generelle vilkår og betingelser, skal vurderes ''i ånden'' i disse generelle vilkår og betingelser.

Uklarheder om fortolkningen eller indholdet af en eller flere bestemmelser i vores vilkår og betingelser skal fortolkes ''i ånden'' af disse generelle vilkår og betingelser.

ARTIKEL 4 - TILBUDDET

Hvis et tilbud har en begrænset gyldighedsperiode eller er underlagt betingelser, vil dette udtrykkeligt fremgå af tilbuddet.

Tilbuddet er uden forpligtelse. Iværksætteren har ret til at ændre og justere tilbuddet.

Tilbuddet indeholder en fuldstændig og nøjagtig beskrivelse af de tilbudte produkter og/eller tjenester. Beskrivelsen er tilstrækkelig detaljeret til at muliggøre en korrekt vurdering af tilbuddet af forbrugeren. Hvis iværksætteren bruger billeder, er disse en sandfærdig gengivelse af de tilbudte produkter og / eller tjenester. Åbenlyse fejl eller åbenlyse fejl i tilbuddet binder ikke iværksætteren.

Alle billeder, specifikationer og data i tilbuddet er vejledende og kan ikke være en grund til kompensation eller opløsning af aftalen.

Billeder af produkter er en sand repræsentation af de tilbudte produkter. Operatøren kan ikke garantere, at de viste farver svarer nøjagtigt til de virkelige farver på produkterne.

Hvert tilbud indeholder sådanne oplysninger, at det er klart for forbrugeren, hvilke rettigheder og forpligtelser der er knyttet til accept af tilbuddet. Dette vedrører især:

prisen, eksklusive fortoldningsomkostninger og importmoms. Disse yderligere omkostninger vil være på kundens regning og risiko. Post- og/eller kurertjenesten anvender den særlige ordning for post- og kurertjenester i forbindelse med import. Denne ordning gælder, hvis varerne importeres til bestemmelseslandet i EU, hvilket er tilfældet i denne sag. Post- og/eller kurertjenesten opkræver momsen (uanset om den opkræves sammen med fortoldningsgebyret eller ej) fra modtageren af varerne;

eventuelle forsendelsesomkostninger;

den måde, hvorpå kontrakten vil blive indgået, og hvilke handlinger der kræves til dette formål;

hvorvidt fortrydelsesretten er gældende eller ej;

metoden til betaling, levering og opfyldelse af aftalen;

perioden for accept af tilbuddet eller den periode, inden for hvilken den erhvervsdrivende garanterer prisen;

niveauet for taksten for fjernkommunikation, hvis omkostningerne ved at bruge teknikken til fjernkommunikation beregnes på et andet grundlag end den almindelige basistakst for det anvendte kommunikationsmiddel;

om aftalen arkiveres efter dens indgåelse, og i givet fald hvordan forbrugeren kan få adgang til den;

den måde, hvorpå forbrugeren, inden aftalen indgås, kan kontrollere og om ønsket berigtige de data, som han har givet i henhold til aftalen;

eventuelle andre sprog end nederlandsk, som aftalen kan indgås på;

de adfærdskodekser, som den erhvervsdrivende er underlagt, og den måde, hvorpå forbrugeren kan konsultere disse adfærdskodekser elektronisk, og

fjernsalgsaftalens minimumsvarighed i tilfælde af en transaktion af længere varighed.

Valgfrit: tilgængelige størrelser, farver, materialetyper.

ARTIKEL 5 - AFTALEN

Med forbehold af bestemmelserne i stk. 4 indgås aftalen på det tidspunkt, hvor forbrugeren accepterer tilbuddet og opfylder de betingelser, der er fastsat deri.

Hvis forbrugeren har accepteret tilbuddet elektronisk, vil den erhvervsdrivende straks bekræfte modtagelsen af accept af tilbuddet elektronisk. Så længe modtagelsen af denne accept ikke er blevet bekræftet af iværksætteren, kan forbrugeren opløse aftalen.

Hvis aftalen indgås elektronisk, skal iværksætteren træffe passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at beskytte den elektroniske overførsel af data og skal sikre et sikkert webmiljø. Hvis forbrugeren kan betale elektronisk, vil iværksætteren overholde passende sikkerhedsforanstaltninger.

Iværksætteren kan - inden for juridiske rammer - informere sig om, hvorvidt forbrugeren kan opfylde sine betalingsforpligtelser, såvel som alle de fakta og faktorer, der er vigtige for en ansvarlig indgåelse af fjernaftalen. Hvis iværksætteren på baggrund af denne undersøgelse har gode grunde til ikke at indgå aftalen, har han ret til at afvise en ordre eller ansøgning eller til at knytte særlige betingelser til implementeringen, mens han giver grunde.

Iværksætteren vil inkludere følgende oplysninger med produktet eller tjenesten til forbrugeren, skriftligt eller på en sådan måde, at det kan opbevares af forbrugeren på en tilgængelig måde på en holdbar databærer:

1. Besøgsadressen til iværksætterens virksomhed, hvor forbrugeren kan gå med klager;

2. betingelserne for og måden, hvorpå forbrugeren kan gøre brug af fortrydelsesretten, eller en klar meddelelse om udelukkelse af fortrydelsesretten;

3. oplysninger om garantier og eksisterende eftersalgsservice;

4. de data, der er inkluderet i artikel 4, stk. 3, i disse vilkår og betingelser, medmindre iværksætteren allerede har givet forbrugeren disse data inden gennemførelsen af aftalen

5. kravene til opsigelse af aftalen, hvis aftalen har en varighed på mere end et år eller er af ubestemt varighed.

I tilfælde af en varighedstransaktion gælder bestemmelsen i det foregående afsnit kun for den første levering.

Enhver aftale indgås under suspensive betingelser om tilstrækkelig tilgængelighed af de relevante produkter.

ARTIKEL 6 - FORTRYDELSESRET

Ved køb af produkter har forbrugeren mulighed for at opløse aftalen uden at give grunde i løbet af 14 dage. Denne refleksionsperiode starter dagen efter modtagelse af produktet af forbrugeren eller en repræsentant, der tidligere er udpeget af forbrugeren og kommunikeret til iværksætteren.

I løbet af refleksionsperioden skal forbrugeren håndtere produktet og dets emballage med omhu. Han vil kun pakke ud eller bruge produktet i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om han ønsker at beholde produktet. Hvis han udøver sin fortrydelsesret, returnerer han produktet til iværksætteren med alt leveret tilbehør og - hvis det er rimeligt muligt - i den oprindelige tilstand og emballage i overensstemmelse med de rimelige og klare instruktioner, der er givet af iværksætteren.

Hvis forbrugeren ønsker at udøve sin fortrydelsesret, er han forpligtet til at gøre dette kendt for iværksætteren inden for 14 dage efter modtagelse af produktet. Forbrugeren skal gøre opmærksom på dette ved hjælp af en skriftlig besked / e-mail. Når forbrugeren har oplyst, at han ønsker at udøve sin fortrydelsesret, skal han returnere produktet inden for 14 dage. Forbrugeren skal bevise, at de leverede varer er returneret rettidigt, f.eks. ved hjælp af et afsendelsesbevis.

Hvis kunden ikke har udtrykt sin hensigt om at bruge sin fortrydelsesret eller ikke har returneret produktet til iværksætteren efter udløbet af de perioder, der er nævnt i stk. 2 og 3, er købet et faktum.

ARTIKEL 7 - OMKOSTNINGER I TILFÆLDE AF TILBAGETRÆKNING

Hvis forbrugeren udøver sin fortrydelsesret, skal omkostningerne ved returnering af produkterne bæres af forbrugeren.

Hvis forbrugeren har betalt et beløb, refunderer iværksætteren dette beløb så hurtigt som muligt, men senest inden for 14 dage efter tilbagetrækning. Dette er underlagt betingelsen om, at produktet allerede er modtaget tilbage af iværksætteren, eller at der kan fremlægges afgørende bevis for fuldstændig returnering.

ARTIKEL 8 - UDELUKKELSE AF FORTRYDELSESRET

Den erhvervsdrivende kan udelukke forbrugerens fortrydelsesret for produkter som beskrevet i stk. 2 og 3. Udelukkelsen af fortrydelsesretten er kun gyldig, hvis den erhvervsdrivende tydeligt har angivet dette i tilbuddet eller i det mindste i god tid inden aftalens indgåelse.

Udelukkelse af fortrydelsesretten er kun mulig for produkter

der blev oprettet af iværksætteren i henhold til forbrugerens specifikationer;

der er klart personlige i naturen

der ikke kan returneres på grund af deres art;

som ødelægger eller ældes hurtigt;

hvis pris er underlagt udsving på det finansielle marked, der ligger uden for iværksætterens kontrol;

for individuelle aviser og magasiner;

for lyd- og videooptagelser og computersoftware, hvor forbrugeren har brudt forseglingen.

for hygiejneprodukter, som forbrugeren har brudt forseglingen på.

Udelukkelse af fortrydelsesretten er kun mulig for tjenester

vedrørende indkvartering, transport, restaurationsvirksomhed eller fritidsaktiviteter, der skal udføres på en bestemt dato eller i en bestemt periode;

hvis levering er påbegyndt med forbrugerens udtrykkelige samtykke inden udløbet af fortrydelsesfristen;

vedrørende væddemål og lotterier.

ARTIKEL 9 - PRISEN

Jeg forbeholder mig ret til at ændre priserne på de tilbudte produkter og/eller tjenester i den gyldighedsperiode, der er angivet i tilbuddet, herunder som følge af ændringer i momssatserne.

I modsætning til det foregående afsnit kan iværksætteren tilbyde produkter eller tjenester, hvis priser er bundet til udsving på det finansielle marked, og som iværksætteren ikke har nogen indflydelse på, med variable priser. Denne forbindelse til udsving og det faktum, at alle nævnte priser er målpriser, vil blive nævnt i tilbuddet.

Prisstigninger inden for 3 måneder efter kontraktens indgåelse er kun tilladt, hvis de er resultatet af lovbestemmelser eller bestemmelser.

Prisstigninger fra 3 måneder efter aftalens indgåelse er kun tilladt, hvis iværksætteren har fastsat det, og:

de er resultatet af lovbestemmelser eller bestemmelser; eller

forbrugeren har ret til at opsige aftalen på den dag, hvor prisstigningen træder i kraft.

I henhold til § 5, stk. 1, i omsætningsafgiftsloven fra 1968 finder leveringsstedet sted i det land, hvor transporten påbegyndes. I det foreliggende tilfælde finder denne levering sted uden for EU. Herefter opkræver post- eller kurertjenesten importmoms eller fortoldningsafgifter fra kunden. Derfor vil der ikke blive opkrævet moms af iværksætteren.

Alle priser er med forbehold for trykfejl. Vi påtager os intet ansvar for konsekvenserne af tryk- og satsfejl. I tilfælde af tryk- og sætningsfejl er iværksætteren ikke forpligtet til at levere produktet i henhold til den forkerte pris.

ARTIKEL 10 - OVERENSSTEMMELSE OG GARANTI

Den erhvervsdrivende garanterer, at produkterne og/eller tjenesterne er i overensstemmelse med kontrakten, de specifikationer, der er angivet i tilbuddet, de rimelige krav til lydighed og/eller anvendelighed og de eksisterende lovbestemmelser og/eller regeringsbestemmelser på datoen for kontraktens indgåelse. Hvis det er aftalt, garanterer den erhvervsdrivende også, at produktet er egnet til andet end normal brug.

En garanti givet af den erhvervsdrivende, producenten eller importøren påvirker ikke de juridiske rettigheder og krav, som forbrugeren kan håndhæve over for den erhvervsdrivende på grundlag af aftalen.

Eventuelle defekte eller forkert leverede produkter skal rapporteres skriftligt til iværksætteren inden for 14 dage efter levering. Returnering af produkterne skal ske i den originale emballage og i ny stand.

Iværksætterens garantiperiode svarer til fabrikkens garantiperiode. Iværksætteren er dog aldrig ansvarlig for produkternes ultimative egnethed til hver enkelt anvendelse af forbrugeren eller for rådgivning vedrørende brug eller anvendelse af produkterne.

Garantien gælder ikke, hvis:

Forbrugeren selv har repareret og/eller modificeret de leverede produkter eller har fået dem repareret og/eller modificeret af tredjeparter;

De leverede produkter er blevet udsat for unormale forhold eller på anden måde behandlet skødesløst eller i strid med instruktionerne fra iværksætteren og / eller på emballagen;

Utilstrækkeligheden er helt eller delvist resultatet af regler, der er pålagt eller skal pålægges af regeringen med hensyn til arten eller kvaliteten af de anvendte materialer.

Artikel 11 - Levering og implementering

Iværksætteren vil tage den størst mulige omhu ved modtagelse og udførelse af produktordrer.

Leveringsstedet er den adresse, som forbrugeren har gjort virksomheden kendt.

Med forbehold af hvad der er angivet i artikel 4 i disse generelle vilkår og betingelser, vil virksomheden udføre accepterede ordrer med passende hastighed, men senest inden for 30 dage, medmindre forbrugeren har aftalt en længere leveringsperiode. Hvis leveringen forsinkes, eller hvis en ordre ikke kan eller kun kan udføres delvist, vil forbrugeren blive informeret om dette senest 30 dage efter, at ordren blev afgivet. I så fald har forbrugeren ret til at ophæve aftalen uden omkostninger og ret til eventuel skadeserstatning.

I tilfælde af opløsning i overensstemmelse med det foregående afsnit refunderer iværksætteren det beløb, som forbrugeren har betalt så hurtigt som muligt, men senest inden for 14 dage efter opløsningen.

Hvis levering af et bestilt produkt viser sig at være umuligt, vil iværksætteren gøre en indsats for at levere en erstatningsartikel. Senest ved levering vil det klart og forståeligt blive angivet, at der leveres en erstatningsartikel. Med erstatningsartikler kan fortrydelsesretten ikke udelukkes. Omkostningerne ved enhver returforsendelse bæres af iværksætteren.

Risikoen for skade og / eller tab af produkter hviler på iværksætteren indtil tidspunktet for levering til forbrugeren eller en repræsentant, der er udpeget på forhånd og gjort kendt for iværksætteren, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt.

Artikel 12 - Varighedstransaktioner: varighed, opsigelse og forlængelse

Opsigelse

Forbrugeren kan til enhver tid opsige en tidsubegrænset aftale, der er indgået om regelmæssig levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenesteydelser, med forbehold af de aftalte opsigelsesregler og en maksimal opsigelsesperiode på en måned.

Forbrugeren kan opsige en tidsbegrænset aftale, der er indgået om regelmæssig levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenesteydelser, når som helst ved udløbet af den tidsbegrænsede periode, med forbehold af de aftalte opsigelsesregler og en opsigelsesperiode, der ikke overstiger en måned.

Forbrugere kan opsige de aftaler, der er nævnt i de foregående afsnit:

opsige til enhver tid og ikke være begrænset til opsigelse på et bestemt tidspunkt eller i en bestemt periode;

i det mindste opsige dem på samme måde, som de blev indgået af ham;

altid opsige med den samme opsigelsesperiode, som iværksætteren har fastsat for sig selv.



Forlængelse

En tidsbegrænset kontrakt, der er indgået for regelmæssig levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenester, kan ikke stiltiende forlænges eller fornyes for en bestemt periode.

Uanset det foregående afsnit kan en tidsbegrænset aftale, der er indgået om regelmæssig levering af daglige eller ugentlige aviser og magasiner, stiltiende forlænges med en tidsbegrænset periode på højst tre måneder, hvis forbrugeren kan opsige den forlængede aftale ved udløbet af forlængelsesperioden med et varsel på højst en måned.

En tidsbegrænset aftale, der er indgået om regelmæssig levering af varer eller tjenesteydelser, kan kun stiltiende forlænges på ubestemt tid, hvis forbrugeren til enhver tid kan opsige den med et varsel, der ikke overstiger en måned, og med et varsel, der ikke overstiger tre måneder, hvis aftalen vedrører regelmæssig, men mindre end en gang om måneden, levering af dagblade og ugeblade.

En tidsbegrænset aftale om regelmæssig levering af dag- eller ugeblade og magasiner som introduktion (prøve- eller introduktionsabonnement) videreføres ikke stiltiende og ophører automatisk ved prøve- eller introduktionsperiodens udløb.

Varighed

Hvis en aftale varer mere end et år, kan forbrugeren efter et år til enhver tid opsige aftalen med et varsel på op til en måned, medmindre rimelighed og billighed taler imod en opsigelse før udløbet af den aftalte periode.

Artikel 13 - Betaling

Medmindre andet er aftalt, skal de beløb, som forbrugeren skylder, betales inden for 7 arbejdsdage efter starten af refleksionsperioden som omhandlet i artikel 6, stk. 1. I tilfælde af en aftale om levering af en tjenesteydelse starter denne periode, efter at forbrugeren har modtaget bekræftelsen af aftalen.

Forbrugeren har pligt til straks at rapportere unøjagtigheder i betalingsoplysninger, der er leveret eller nævnt til iværksætteren.

I tilfælde af manglende betaling fra forbrugeren har iværksætteren ret til, med forbehold af juridiske begrænsninger, at opkræve de rimelige omkostninger, der er meddelt på forhånd til forbrugeren.

Artikel 14 - Klageprocedure

Klager over gennemførelsen af aftalen skal indgives til iværksætteren inden for 7 dage fuldt og tydeligt beskrevet, efter at forbrugeren har fundet manglerne.

Klager indsendt til iværksætteren vil blive besvaret inden for en periode på 14 dage fra modtagelsesdatoen. Hvis en klage kræver en forudsigelig længere behandlingstid, vil iværksætteren svare inden for 14-dages perioden med en meddelelse om modtagelse og en angivelse af, hvornår forbrugeren kan forvente et mere detaljeret svar.

Hvis klagen ikke kan løses ved fælles overenskomst, opstår der en tvist, som er underlagt tvistbilæggelsesproceduren.

En klage suspenderer ikke iværksætterens forpligtelser, medmindre iværksætteren angiver andet skriftligt.

Hvis en klage findes gyldig af iværksætteren, vil iværksætteren efter eget skøn enten udskifte eller reparere de leverede produkter gratis.

Artikel 15 - Tvister

På aftaler mellem iværksætteren og forbrugeren, som disse generelle betingelser gælder for, gælder kun hollandsk lov. Selv hvis forbrugeren er bosiddende i udlandet.

ARTIKEL 16 - PERSONLIGE OPLYSNINGER

Din indsendelse af personlige oplysninger via butikken er underlagt vores fortrolighedspolitik. For at se vores privatlivspolitik.

ARTIKEL 17 - FEJL, UNØJAGTIGHEDER OG UDELADELSER

Fra tid til anden kan der være oplysninger på vores websted eller i tjenesten, der indeholder typografiske fejl, unøjagtigheder eller udeladelser, der kan vedrøre produktbeskrivelser, priser, kampagner, tilbud, produktforsendelsesomkostninger, transittider og tilgængelighed. Vi forbeholder os ret til at rette eventuelle fejl, unøjagtigheder eller udeladelser og til at ændre eller opdatere oplysninger eller annullere ordrer, hvis oplysninger i tjenesten eller på et relateret websted er ukorrekte til enhver tid og uden varsel (herunder efter at du har afgivet din ordre).

Vi er ikke forpligtet til at opdatere, ændre eller præcisere oplysninger i tjenesten eller på et relateret websted, herunder, men ikke begrænset til, prisoplysninger, undtagen som krævet ved lov. Ingen specificeret opdaterings- eller fornyelsesdato må anvendes i tjenesten eller på et relateret websted for at angive, at oplysninger i tjenesten eller på et relateret websted er blevet ændret eller opdateret.


ARTIKEL 18 - ÆNDRINGER AF SERVICEVILKÅRENE

Du kan til enhver tid se den seneste version af servicevilkårene på denne side.

Vi forbeholder os ret til efter eget skøn at opdatere, ændre eller erstatte enhver del af disse servicevilkår ved at lægge opdateringer og ændringer ud på vores hjemmeside.

Det er dit ansvar at tjekke vores hjemmeside regelmæssigt for ændringer. Din fortsatte brug af eller adgang til vores websted eller tjenesten efter udstationering af ændringer til disse servicevilkår udgør accept af disse ændringer.

ARTIKEL 19 - CESOP

På grund af de foranstaltninger, der er indført og skærpet fra 2024 vedrørende ''Ændring af lov om omsætningsafgift 1968 (Wet implementatie Richtlijn betalingsdienstaanbieders)'' og dermed implementeringen af Central Electronic System of Payment Information (CESOP), kan betalingstjenesteudbydere registrere data i det europæiske CES